23.09.2025
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością,
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd,
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie,
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne w II instancji w zakresie zadań wynikających z ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- prowadzi postępowania administracyjne w trybach nadzwyczajnych z zakresu zadań wynikających z ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- przygotowuje projekty odpowiedzi na skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego na decyzje Wojewody w zakresie świadczeń z tytułu bezrobocia,
- prowadzi postępowania administracyjne w sprawach o nadanie, przedłużenie i utratę statusu centrum integracji społecznej,
- sprawuje nadzór nad działalnością Centrum w zakresie prawidłowości realizacji reintegracji zawodowej i społecznej, zgodności tej działalności z wymaganiami stanowiącymi podstawę przyznania statusu CIS oraz wypełnianie przez CIS obowiązku sprawozdawczego,
- prowadzi postępowania skargowe w sprawach dotyczących świadczeń z tytułu bezrobocia,
- sporządza okresowe sprawozdania z realizacji zadań dotyczących prowadzonych postępowań administracyjnych,
- prowadzi rejestr klubów integracji społecznej i centrów integracji społecznej.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne- znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym
- znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustaw
- znajomość ustawy o postępowaniu przed sądami administracyjnymi
- znajomość ustawy o o ochronie danych osobowych
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
- umiejętność komunikacji pisemnej - poziom przeciętny
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
Specjalista ds. Prawnych
Obowiązki: bieżące doradztwo prawne dla spółki, przygotowywanie i opiniowanie dokumentów prawnych, wsparcie zespołu w procesach sądowych i sporządzanie pism, przygotowywanie opinii prawnych w zakresie prawa cywilnego, administracyjnego i budowlanego, udział...
Więcej informacjiFirma: MyMurapol Spółka z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Bielsko-Biała
Data publikacji: dzisiaj
Starszy specjalista
Warunki pracy Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Inne informacje: budynek jest klimatyzowany. Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner. Zagrożenie...
Więcej informacjiFirma: Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj
Młodszy prawnik – dział prawno-korporacyjny
Zakres obowiązków: Wsparcie prawne w codziennej działalności firmy, Obsługa organów spółki i przygotowywanie dokumentów korporacyjnych (uchwały, regulaminy, zarządzenia), Sporządzanie projektów umów cywilnych, gospodarczych i finansowych, Wsparcie...
Więcej informacjiFirma: Murapol Real Estate S.A.
Lokalizacja: śląskie / Bielsko-Biała
Data publikacji: 2025-10-13