Referent prawny

17.12.2025

POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO w Chrzanowie
Referent prawny
Miejsce pracy: Chrzanów
Numer: StPr/25/0973
OBOWIĄZKI:
prowadzenie postępowań administracyjnychhttps://bip.malopolska.pl/pinbchrzanow,a,2786453,referent-prawny-w-powiatowym-inspektoracie-nadzoru-budowlanego-w-chrzanowie-w-wymierze-12-etatu-czas.html
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
Uprawnienia: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe min. 5 lat w administracji publicznej, znajomość przepisów prawa budowlanego i KPA, analityczne myślenie, biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowychhttps://bip.malopolska.pl/pinbchrzanow,a,2786453,referent-prawny-w-powiatowym-inspektoracie-nadzoru-budowlanego-w-chrzanowie-w-wymierze-12-etatu-czas.html

Miejsce pracy:

Chrzanów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 600 do 4 800 PLN


Opis wynagrodzenia:

godziny pracy: 7-15 (w poniedziałki 7-18 - w tym dyżur 8 h)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Podobne oferty:

Prawnik / Prawniczka / Asystent / Asystentka ds. Prawnych

Przygotowywanie projektów pism, opinii prawnych i umów Weryfikacja dokumentów i regulacji wewnętrznych Analiza zmian w przepisach prawa i wsparcie przy wdrażaniu procedur Pomoc administracyjna dla działu prawnego i Biura Zarządu Ukończone studia...

Więcej informacji

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Data publikacji: wczoraj

Główny specjalista

Warunki pracy - praca przy komputerze pow. 4 godzin dziennie, - kontakt z klientem zewnętrznym, - praca w terenie, - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, - praca pod presją czasu (ustawowe terminy), - budynek dostosowany architektonicznie do potrzeb osób...

Więcej informacji

Firma: Ministerstwo Sprawiedliwości w Warszawie

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Data publikacji: wczoraj

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych (Dział Rozwoju)

Twoje zadania: wykonywanie czynności administracyjno-biurowych - obsługa obiegu dokumentów działu w tym rejestracja i archiwizacja, skanowanie, drukowanie, prowadzenie rejestru dokumentów oraz przygotowywanie zestawień i raportów dla potrzeb działu;...

Więcej informacji

Firma: Gemini Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411, Centrum Biznesowe Alchemia

Data publikacji: 2025-12-16