11.09.2025
- przygotowywanie dokumentów prawnych – sporządzanie i redagowanie projektów umów, aneksów, porozumień oraz innych dokumentów na podstawie obowiązujących wzorów i wewnętrznych procedur,
- prowadzenie negocjacji kontraktowych – udział w rozmowach, uzgadnianie treści dokumentów prawnych, obsługa procesu ich zawarcia oraz archiwizacji,
- realizacja i monitorowanie zobowiązań wynikających z zawartych dokumentów – kontrola terminów, sygnalizowanie ryzyk, proponowanie działań korygujących (np. zlecanie płatności),
- wsparcie administracyjno-biurowe – obsługa obiegu dokumentów w dziale, w tym rejestracja, archiwizacja, przygotowywanie zestawień i raportów,
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie prawidłowej realizacji procesów,
- obsługa procesów działu – przygotowywanie dokumentów zgodnie ze wzorami i wytycznymi,
- organizowanie i koordynowanie badań DD (np. umawianie spotkań, pozyskiwanie i archiwizacja dokumentów, prowadzenie korespondencji),
- pełny nadzór nad przebiegiem badań oraz przygotowywaniem raportów,
- wykonywanie badań w zakresie prawa korporacyjnego, prawa pracy oraz w ograniczonym zakresie podatkowym,
- redakcja i formatowanie raportów z badań DD,
- raportowanie statusu oraz terminów zakończenia badań.
- analiza zagadnień prawnych i dokumentów wraz z przygotowywaniem opinii,
- prowadzenie ewidencji faktur i innych dokumentów działu,
- dbanie o prawidłowe relacje z kontrahentami,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika działu.
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- podstawowa wiedza z zakresu prawa farmaceutycznego, cywilnego, pracy i handlowego,
- komunikatywność i proaktywność,
- umiejętność pracy z dokumentami i dbałość o szczegóły.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w dynamicznie rozwijającym się dziale i możliwość zdobywania doświadczenia przy różnorodnych projektach,
- benefity pozapłacowe m.in. opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych (szkolenia, udział w projektach),
- komfortowe biuro w dogodnej lokalizacji.
Gemini Polska sp. z o.o. wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 25125.
Podobne oferty:
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Prawnych
Przygotowywanie dokumentów prawnych (umowy, aneksy, porozumienia). Prowadzenie negocjacji i monitorowanie realizacji kontraktów. Wsparcie administracyjne działu. Koordynacja i udział w procesach due diligence. Analiza zagadnień prawnych i przygotowywanie opinii....
Więcej informacjiFirma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Data publikacji: dzisiaj
Koordynator ds. prawnych
Opis Przygotowywanie i obsługa dokumentacji (pisma, protokoły, uchwały, raporty, materiały na spotkania i zjazdy) Wsparcie prawne w bieżącej działalności organizacji (analiza i opracowanie umów, prowadzenie ewidencji dokumentów i korespondencji) Organizacja...
Więcej informacjiFirma: Stowarzyszenie Aglomeracja Wrocławska
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Data publikacji: wczoraj
Specjalista
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka,...
Więcej informacjiFirma: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj