04.07.2025
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych budynku Dolnoślaskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
- Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
Zakres zadań
- nadzoruje realizację zadań przez jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska oraz udostępnienia danych osobowych,
- prowadzi postępowania administracyjne w Il instancji z zakresu ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska oraz udostępnienia danych osobowych,
- prowadzi postępowania administracyjne w I instancji z zakresu rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska,
- prowadzi sprawy dotyczące skarg na decyzje wydane w Il instancji dotyczące ewidencji ludności, dowodów osobistych, rejestracji zdarzeń stanu cywilnego, zmiany imienia i nazwiska oraz udostępnienia danych osobowych,
- współpracuje z właściwymi organami administracji publicznej przy weryfikacji danych z list wyborców.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne- znajomość ustawy o ewidencji ludności
- znajomość ustawy o dowodach osobistych
- znajomość ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego
- znajomość ustawy o zmianie imienia i nazwiska
- znajomość KPA
- znajomość Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego
- umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
- umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
- umiejętność komunikacji pisemnej - poziom wysoki
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
Asystent sędziego
Zakres obowiązków jest opisany w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Ukończenie studiów wyższych na...
Więcej informacjiFirma: Sąd Rejonowy w Nysie
Lokalizacja: opolskie / Nysa
Data publikacji: 2025-07-01
Referent prawny
Warunki pracy Praca biurowa w urzędzie, praca przy komputerze i obsługa innych urządzeń biurowych. Siedziba urzędu mieści się w budynku na II piętrze. Zakres zadań obsługa prawna inspektoratu prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie...
Więcej informacjiFirma: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla miasta Opola
Lokalizacja: opolskie / Opole
Data publikacji: 2025-07-01
Asystent sędziego - staż asystencki
WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ SĄDUSZCZECIN-CENTRUM.SR.GOV.PL Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze Wymagania inne: WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ...
Więcej informacjiFirma: SĄD REJONOWY SZCZECIN - CENTRUM W SZCZECINIE
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Data publikacji: 2025-06-30