wt Gru 2019

Ogłoszenie numer: 2872448, z dnia 2019-12-03

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu

Na podstawie art. 31a § 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 27 lipca 2001r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz.U. z 2019r., poz. 52 z późn.zm.)oraz na podstawie § 2 i 4 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze ( j.t. Dz. U. z 2014r., poz. 400) w zw. z art. 3 „b” ustawy z dnia 18 grudnia 1998r. o pracownikach sądów i prokuratury  ( j.t. Dz.U. z 2018r., poz. 577)

 

Dyrektor Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu

 

ogłasza konkurs w celu zatrudnienia pracownika na stanowisko

inspektora (staż urzędniczy)/specjalistę ds. kontroli

w Oddziale Kontroli Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu

Inspektor / Specjalista ds. kontroli

Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław

 

Opis stanowiska

Liczba wolnych stanowisk pracy: 1 - w pełnym wymiarze etatu.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • kontrola przestrzegania w sądach Apelacji Wrocławskiej /województwo dolnośląskie i opolskie/ zasad gospodarki finansowej, w tym gospodarowania mieniem Skarbu Państwa i dyscypliny finansów publicznych oraz realizacja innych zadań zleconych przez Ministerstwo Sprawiedliwości i wskazanych przez Dyrektora Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu;
  • sporządzanie dokumentów dotyczących przeprowadzanych kontroli, w szczególności protokołów kontroli, projektów wystąpień pokontrolnych, a w uzasadnionych przypadkach projektów zawiadomień do właściwych organów i instytucji oraz rozpatrywanie zastrzeżeń do ustaleń zawartych w protokołach kontroli.

Wymagania

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy, na które przeprowadzany jest konkurs:

 

Wymaganie niezbędne:

  • wykształcenie wyższe magisterskie - prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne (wymagane na stanowisko specjalisty) lub wykształcenie wyższe pierwszego stopnia - prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne (wymagane na stanowisko inspektora);
  • 2) co najmniej 2 - letni staż pracy w kontroli lub 5 - letni staż pracy w księgowości;
  • obywatelstwo polskie;
  • znajomość następujących aktów prawnych:
    • Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiejz dnia 2 kwietnia 1997r. (Dz. U. Nr 78, poz. 483 z późn. zm.);
    • ustawaz dnia 27 lipca 2001r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. z 2019r., poz. 52 z późn. zm.);
    • rozporządzenie Ministra Sprawiedliwościz dnia 18 czerwca 2019r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz. U. z 2019r., poz. 1141);
    • rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 grudnia 2012r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia gospodarki finansowej i działalności inwestycyjnej sądów powszechnych (Dz. U. z 2012r., poz. 1476 z późn. zm.);
    • ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (j.t. Dz. U. z 2019r., poz. 869 z późn. zm.);
    • ustawa z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (j.t. Dz. U. z 2019r., poz. 351);
    • ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019r., poz. 1843);
  • biegła znajomość obsługi komputera (w tym: pakietu biurowego MS Office, wyszukiwarki internetowej, poczty elektronicznej) oraz innych urządzeń biurowych;
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • nieposzlakowana opinia;
  • niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  • nie toczy się przeciwko kandydatowi postępowanie karne lub dyscyplinarne;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
  • brak formalnych przeszkód do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, o którym mowa w ustawie z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (j.t. Dz. U. z 2019r., poz. 742).

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność analizowania treści dokumentów i precyzowania na ich podstawie właściwych wniosków;
  • prawidłowe redagowanie pism, dokumentów, informacji, sprawozdań;
  • rzetelność i komunikatywność;
  • odpowiedzialność za podejmowane decyzje;
  • kreatywność i asertywność;
  • umiejętność planowania i organizowania własnej pracy;
  • wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • odporność na stres.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Nowe ogłoszenia pracodawców

Sąd Apelacyjny we Wrocławiu

Inspektor / Specjalista ds. kontroli

dolnośląskie / Wrocław

Publikacja: pt Lut 2020

Liczba wolnych stanowisk pracy: 1 w pełnym wymiarze etatu. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: kontrola przestrzegania w sądach Apelacji Wrocławskiej /województwo dolnośląskie i opolskie/ zasad gospodarki finansowej, w tym gospodarowania mieniem...

POZNAJ SZCZEGÓŁY