29.10.2025
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na III piętrze z dostępem do światła dziennego;
- obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów);
- kontakt z klientem zewnętrznym;
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- przygotowuje oraz prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi i przepisami wewnętrznymi, w tym przygotowuje dokumenty niezbędne do przeprowadzania postępowań (m.in. SWZ, ogłoszeń), publikuje ogłoszenia, uczestniczy w pracach komisji przetargowych (jako sekretarz, członek lub przewodniczący), sporządza pisma i prowadzi korespondencję z wykonawcami, bada i ocenia wnioski oraz oferty składane w postępowaniach, przeprowadza procedury zawierania umów z wykonawcami, prowadzi działania w zakresie procedur odwoławczych, dokumentuje przebieg postępowania, kompletuje dokumentację, przygotowuje dokumentację do archiwizacji;
- analizuje i opiniuje wnioski o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ;
- prowadzi procedury rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ;
- przygotowuje roczny plan zamówień publicznych oraz sprawozdania z jego realizacji oraz innych informacji w zakresie realizacji zamówień publicznych w RDOŚ;
- opiniuje wnioski o zmianę w planie zamówień publicznych, w celu zapewnienia zgodności proponowanych zmian z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień publicznych w RDOŚ;
- prowadzi rejestr zamówień publicznych w RDOŚ;
- przygotowuje projekty zarządzeń w zakresie zamówień publicznych oraz w zakresie pozostającym w kompetencji wydziału do akceptacji Regionalnego Dyrektora oraz prowadzi ewidencję zarządzeń.
- opracowuje, na podstawie materiałów otrzymanych z wydziałów RDOŚ, roczne sprawozdanie z działalności RDOŚ.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze/ekonomiczne/administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
- przeszkolenie: szkolenia z zakresu zamówień publicznych/studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych
- znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, Kodeksu cywilnego (art. 66-72 prim 1) w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych, o finansach publicznych (art. 35-47) oraz ustawy o rachunkowości (art. 1-5) w zakresie zamówień publicznych, o służbie cywilnej (art. 76-105); Kodeks postępowania administracyjnego
- dokładność, terminowość;
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;
- umiejętność planowania i organizacji pracy;
- umiejętność negocjacji;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) i urządzeń biurowych;
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
Inhouse Lawyer
Twój zakres obowiązków: całościowa obsługa prawna spółek wchodzących w skład Grupy (w szczególności zagadnienia korporacyjne, umowy handlowe, prawo autorskie, ochrona danych, compliance) przygotowywanie, opiniowanie i negocjowanie umów handlowych...
Więcej informacjiFirma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Data publikacji: wczoraj
Prawnik / specjalista ds. prawnych
obsługa bieżąca przypisanej grupy klientów (telefoniczna, emailowa); obsługa bezpośrednia klientów; kontakt z urzędami w sprawach klientów; sporządzanie pism w sprawach; obsługa dokumentacji (sporządzanie umów, wypełnianie dokumentów urzędowych,...
Więcej informacjiFirma: Pomysłowi Księgowi
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Data publikacji: wczoraj
Prawnik ds. Obsługi Prawnej Kontraktów
Twój zakres obowiązków Udzielanie porad prawnych w zakresie prawa zamówień publicznych Przygotowywanie i opiniowanie dokumentacji przetargowej w tym projektów umów o zamówienie publiczne pod kątem oceny ryzyk prawnych Reprezentowanie Spółki przed Krajową...
Więcej informacjiFirma: Trakcja S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Data publikacji: wczoraj