śr Lip 2020
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownikom oferujemy:•Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę
•Elastyczny czas pracy
•Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia), nagrody uznaniowe za wyniki i osiągnięcia, nagrody jubileuszowe
•Możliwość rozwoju poprzez pracę w zespole profesjonalistów i ekspertów z różnych dziedzin oraz udział w strategicznych projektach
•Kursy, szkolenia, dofinansowanie do wybranych form edukacji własnej
•Możliwość zakupu: grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, pakietów opieki medycznej, uprawnień do zniżek PKP
•Pakiet socjalny: dofinansowanie do sportu i kultury, wypoczynku, karta fitness
•Przyjazne środowisko pracy: kiosk pracowniczy, pokój dla rodzica z dzieckiem, biblioteka, bufet, poczta, bankomat, klimatyzowane pomieszczenia
•Doskonała lokalizacja urzędu w historycznym budynku w centrum Warszawy – szybki i łatwy dojazd
•Dostosowanie urzędu do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, możliwość dopasowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
•Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
•Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Zakres zadań
- Opiniowanie projektów aktów prawnych pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym, w celu zapewnienia ich zgodności z systemem prawa.
- Uczestniczenie w konferencjach, naradach, zespołach i komisjach, w tym w szczególności w posiedzeniach Komisji Prawniczej w Rządowym Centrum Legislacji, w celu zapoznania się z uwagami i uzgodnienia treści projektowanego aktu prawnego oraz ustalenia brzmienia projektu pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym.
- Sporządzanie opinii prawnych o znacznym stopniu złożoności oraz sporządzanie opinii z zakresu nietypowych zagadnień i rozwiązań legislacyjnych.
- Udzielanie bieżącej pomocy prawno-legislacyjnej pracownikom departamentów merytorycznych, w celu zapewnienia poprawności projektów aktów prawnych pod względem prawnym, legislacyjnym i redakcyjnym.
- Koordynowanie prac dotyczących zewnętrznych projektów aktów prawnych, dla których Departament Prawny jest departamentem wiodącym, w celu zebrania i przedstawienia uwag prawnych i merytorycznych resortu finansów.
- Weryfikowanie pod względem formalno-prawnym aktów prawnych, w celu przekazania dokumentacji do podpisu Ministra Finansów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku prawodoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze legislacji
- Znajomość przepisów z zakresu działania ministra właściwego do spraw finansów publicznych, budżetu i instytucji finansowych, w szczególności ustawy o finansach publicznych
- Znajomość przepisów dotyczących rynków finansowych
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań
- Umiejętność argumentowania
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania ustaw
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego lub języka francuskiego na poziomie umożliwiającym komunikowanie się
- Szczególne uprawnienie: aplikacja legislacyjna